מכון פילאטיס

פילאטיס מכשירים או פילאטיס מזרון? כך תקבלו את ההחלטה המתאימה

אימוני פילאטיס הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, אבל מתאמנים רבים אינם יודעים מהם ההבדלים בין פילאטיס מכשירים לפילאטיס מזרון. מה חשוב להכיר ואיך מחליטים במה להתאמן?

סטודיו פילאטיס הוא כבר חלק בלתי נפרד משגרת האימון של רבים מאיתנו, ומסיבות טובות. פילאטיס תורם לפיתוח השרירים ומגיע עם יתרונות משמעותיים שאימונים אחרים אינם מספקים באותה היעילות. ועם זאת, רגע לפני שנרשמים, חשוב להכיר את ההבדלים בין שני סוגי האימון העיקריים בתחום – פילאטיס מכשירים ופילאטיס מזרון. 

אישה עושה מתיחות על מזרן
פילאטיס מזרן מבוצע ללא עזרים נוספים ויכול להתבצע באופן עצמאי

כמו שאפשר לנחש, ההבדל המהותי בין השניים הוא בעזרים בהם משתמשים לאורך האימון. פילאטיס מכשירים, כשמו כן הוא, אימון פילאטיס המבוצע באמצעות מכשירים ייעודיים שמשמשים במיוחד לצורך התרגול. המכשירים הללו מהווים תנגודת לשרירים, ועל ידי כך מסייעים לבצע כל תרגיל באופן יעיל. היכולת לבצע את התרגילים בצורה הנכונה מצריכה כמובן הדרכה, ולכן סטודיו פילאטיס הוא המקום המתאים להכיר אותם לעומק.

פילאטיס מזרן לעומת זאת, מבוצע ללא עזרים נוספים, למעט גומייה או עזרה מצד המאמן או מתאמנים נוספים. אימון כזה יכול להתבצע בסטודיו או באופן עצמאי, אחרי קבלת הדרכה והיכרות עם התרגילים.

איך יודעים מה מתאים לי?

בדיוק כמו בכל אימון אחר, אם אין לכם בעיות רפואיות או מגבלות מסוימות – תוכלו להתנסות בשניהם ולראות לאיזה מהם אתם מתחברים יותר. בבואכם אל סטודיו פילאטיס נסו לבצע מספר אימונים בכל שיטה, כדי להבין מה מתאים לכם ומצליח לספק לכם אתגר. ברמה העקרונית, פילאטיס מכשירים הוא הגרסה המתקדמת יותר, שעלולה להיות מאתגרת מדי למי שלא התנסה בעולם של פילאטיס בעבר או שאינו נמצא בכושר. 

בזכות רמות הקושי הגבוהות, פילאטיס מכשירים עשוי להביא אתכם לתוצאות טובות יותר ולכן חלק מהמתאמנים שנמצאים בכושר עשויים להעדיף אותו. מנגד, מדובר ברמות עצימות שגם גורמות לכך שפילאטיס מכשירים לא תמיד מתאים למתאמנים בעלי מגבלה רפואית מסוימת או לנשים הריוניות. מסיבה זו, אם אתם סובלים מבעיה רפואית, בהריון מוקדם או מתקדם, ייתכן שתרצו להתייעץ עם מאמן פילאטיס מומחה כדי לקבל הכוונה וטיפים רלוונטיים למצבכם. 
באתר גרייט שייפ תוכלו למצוא מגוון רחב של מאמני פילאטיס מומחים שיוכלו להכווין אתכם ולהביא אתכם לתוצאות המהירות והמתקדמות ביותר.
למידע נוסף, בקרו באתר: https://great-shape.co.il

נשים עושות פילאטיס על מזרן
לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות כדאי להתייעץ עם מאמן פילאטיס מומחה

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post