בייבי איז קאמינג: מוצרי תינוקות לבייבי החדש שאת חייבת להכיר

לתינוקות שלנו אנחנו רוצות לתת לא פחות מהטוב ביותר. עם מוצרי התינוקות המתקדמים שמחכים לך באתר צ'וזן, תוכלי להיות בטוחה שהבייבי שלך מקבל בדיוק את מה שהוא זקוק לו

רגע ההגעה הביתה עם הבייבי הקטן הוא אחד מהרגעים המרגשים ביותר בחיי כל משפחה. תינוק חדש הוא מקור לשמחה ובמקביל גם אחריות גדולה, ואם יש דבר אחד שכל אימא מחויבת אליו הוא לקבל את ההחלטה הנכונה עבור הבייבי שלה. כמו שכולנו לומדות מהר מאוד, תינוקות קטנים זקוקים לא רק להמון אהבה אלא גם למגוון מוצרים שמלווים אותם מדי יום, וגם חדר מעוצב לתינוקת או לתינוק שכל החברים ידברו עליו.

אביזרים לתינוק
מוצרים לתינוק החדש שנולד

כדי לא להתבלבל ולקבל את ההחלטה הנכונה, באתר צ'וזן אספו עבורך כמה מהמובילים שבהם: 

  1. מוצצי סיליקון זוהרים בחושך – מוצצים הם בין המוצרים שאפשר למצוא בכמויות בכל בית, אבל משום מה הם גם תמיד הולכים לאיבוד ברגע הכי לא מתאים. מוצצי הסיליקון הזוהרים של MAM שנמכרים באתר צ'וזן, מיועדים למנוע את הבעיה ולאפשר לך למצוא את המוצץ גם באמצע הלילה. הפטמה האורתודנטית של כל מוצץ מסייעת לתינוק שלך ליהנות ממוצץ בטוח ונוח לשימוש, והוא גם אינו כולל ביספנול A וביספנול S. מוצצי MAM האיכותיים והביטחותיים עוצבו ופותחו עם רופאי השיניים על מנת לתת לתינוקכם את המוצצים הבטוחים ביותר לשיניים שלהם.
  2. נרתיק למוצצים – דרך נוספת לשמור על המוצצים נקיים, זמינים ובהישג יד. ניתן לתלייה על העגלה, תיק החפצים או אפילו על רצועת המכנסיים, כדי לוודא שאף פעם לא תתקלי בבעיה. בין אם בבית או בכל מקום אחר.
  3. מחלק מנות – הפתרון המושלם לכל יציאה מהבית. בחרי במחלק מנות בעל מבנה נוח לריקון, ושניתן יהיה לשטיפה גם במדיח הכלים.
  4. ידיות לבקבוק – בשלב מסוים תינוקות מתחילים לפתח סקרנות למתרחש סביבם, ורוצים להחזיק בבקבוק שלהם בעצמם אפילו אם הם לא באמת יכולים עדיין לעשות זאת. במצבים כאלה ניתן להיעזר בידיות לבקבוק, שמתאימות לגודל הידיים של התינוק ומעניקות לו תחושת עצמאות. ידיות הבקבוק שתמצאי באתר צ'וזן, עוזרות לאחיזה טובה בזכות בליטות שממוקמות בחלקן הפנימי. כך הן מאפשרות לתינוק להחזיק את הבקבוק האהוב עליו, ומאפשרות לך להישאר רגועה. 
  5. סטריליזטור למיקרוגל – אם יש משהו שלאף הורה אין מספיק ממנו הוא זמן מיותר. סטריליזטור למיקרוגל הוא פתרון לסטריליזציה נוחה ומהירה של בקבוקים ומוצצים, בכמות גדולה וללא שום מאמץ. 
  6. משחק לשמירה על היגיינת הפה – ניקוי ועיסוי החניכיים הן פעולות שחשוב להקפיד עליהן כבר מגיל צעיר, הן כדי להסיר חיידקים והן כדי להרגיל את התינוק לתהליך כבר מתחילת הדרך. באתר צ'וזן תמצאי מגוון פתרונות בנושא, כמו הארנב של MAM שעשוי מיקרופייבר נעים ורך. העיצוב מקסים שלו מעורר סקרנות אצל התינוק, והמבנה מאפשר להגיע לכל חלל הפה ולהעביר את זמן הניקוי בהנאה. כי מי אמר שאי אפשר ליהנות מניקוי חניכיים?
  7. מיכל אחסון למזון תינוקות וחלב אם – פתרון אחסון מושלם שמתאים למקרר או למקפיא. המיכלים של MAM, שנמכרים באתר צ'וזן, מתחברים ישירות אל משאבת ההנקה וכוללים חמש כוסות בגודל 120 מ"ל ומכסים תואמים. על התוויות הייעודיות ניתן למלא את התכולה ומידע רלוונטי נוסף, ולמחוק בכל פעם בסיום השימוש. 
מוצרי בייבי שאת חייבת לקנות
מוצרים לתינוק רגוע וחייכני

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these