בחירת מזרון

ריכזנו עבורכם 5 טיפים לבחירת מזרון בצורה נכונה ליולדת ולאם

כדי ליהנות מהשינה שתמיד חלמתם עליה, חשוב להתחיל עם מזרון שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. הטיפים הבאים יעזרו לכם להתעורר רעננים בכל בוקר מחדש גם בתקופת ההיריון.

כמו שיודע כל מי שחוזר הביתה מיום ארוך, אין רגע שאנחנו חולמים עליו יותר מאשר הרגע שסיימנו את כל המטלות ואפשר להניח את הראש על הכרית. הבעיה היא, שהדרך לשינה איכותית ממש לא פשוטה כמו שניתן להניח. אם גם אתם ממשיכים להתהפך באמצע הלילה או מתעוררים בבוקר עם כאבים, ייתכן שהמזרון שלכם לא בדיוק עושה את העבודה. רגע לפני בחירת מזרון חדש לחדר השינה, אלה הטיפים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה:

התחילו מהבסיס

מי שלא רוכש מזרון ובסיס מיטה באותו מקום, צריך לזכור שחשוב לשלוט היטב במידות של כל אחד מהם לפני שסוגרים עסקה. אם אין לכם כוונה להיכנס להוצאות מיותרות או להתמודד עם תוצאות שלא יושבות טוב זו עם זו, בזבזו כמה דקות על מדידה מדויקת לפני שאתם צוללים אל המגוון הרחב. 

בסיס מיטה
הכל מתחיל בבסיס מיטה

התמקדו בכל החלקים

אתם צפויים לבלות עליו מספר שעות מדי לילה, אבל עד כמה אתם באמת מכירים אותו? בדקו את נושא הקפיצים ושאלו לגבי הספוג, הבדים והשכבה העליונה. שילוב חומרים איכותי יבטיח לכם שינה נעימה יותר ויעניק לכם את הביטחון שתוכלו להמשיך ליהנות מהמזרון החדש גם אחרי מספר שנים.

התאימו את המזרון לצרכים שלכם, ולא להיפך.

להבדיל מהאמרה המוכרת לגבי נעליים שמתרחבות עם הזמן ובגדים שצריך להתרגל אליהם, כשמדובר במזרון לא צריך לעשות את הפשרות הללו. המזרון צריך להתאים לכם ולא להוביל לתסכולים, וזו בדיוק הסיבה שתוכלו למצוא בחנויות מזרנים בדרגת קושי שונה. 

אם אתם סובלים מבעיות גב, כאבי צוואר או בעיות נוספות, התייעצו עם גורמי המקצוע בחנות או באתר כדי להתאים את המזרן שמתאים לכם בול. באתר ד"ר גב למשל, תוכלו למצוא מגוון מזרנים אורתופדיים שיעניקו לכם (ולגב שלכם) שינה איכותית שתומכת בעמוד השדרה. 

מזרון זוגי
אל תתפשרו

בדקו מהם תנאי האחריות של המזרון.

מה קורה אם נוצר פגם במזרון ואיך מתמודדים עם מצב שבו המזרון פשוט לא נוח לכם? בדקו את כל הסעיפים הרלוונטיים לפני התשלום כדי להימנע מעוגמת נפש. מאחר שמזרון נועד לשמש אותנו למשך תקופה ארוכה יחסית, העדיפו חברה אמינה שתוכל לספק לכם מענה ראוי.  

נסו בעצמכם.

אם יש לכם אפשרות לנסות את המזרון בחנות, עשו זאת. כולנו כבר ישנו בעבר על מיטה של חברים או בני משפחה, שזכתה למירב המחמאות אבל פשוט לא הייתה נוחה לנו. תוכלו להתייעץ עם אחרים כדי לקבל שמות של חנויות ורשתות שסיפקו להם חוויית קנייה נעימה, אבל תנו לגב שלכם לומר את המילה האחרונה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these